Brands and narratives ; brands and the cultural collective unconscious
Brands and narratives ; brands and the cultural collective unconscious
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Anglais Brands and narratives ; brands and the cultural collective unconscious (édition en anglais)

À propos

How brands use the contemporary cultural collective unconscious) distances itself from both a type of «strategic» accompaniment approach and from brands with a virulent diatribe to supply instead a detailed analysis and decoding of the brand issue.The book examines the nature of the links between brands and culture while at the same time examining the consequences of the grow- ing hegemony of the brand over the object, of the image over the product and the grow- ing dis-incarnation of the object to be consumed.

Categories : Arts et spectacles > Arts appliqués / Arts décoratifs > Mode / Parfums / Cosmétiques

  • EAN

    9782914863155

  • Disponibilité

    Disponible

  • Nombre de pages

    114 Pages

  • Longueur

    21 cm

  • Largeur

    15 cm

  • Épaisseur

    1.1 cm

  • Poids

    197 g

  • Distributeur

    Interforum

  • Support principal

    Grand format

Infos supplémentaires : Relié  

Bruno Remaury

Bruno Remaury est né en 1961. Après des études en
art et un doctorat en anthropologie sociale, il a long-
temps travaillé dans l'enseignement professionnel où
il a également dirigé une collection de livres.

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